Kayıtlı Elektronik Posta - KEP


KEP, e-imza ve zaman damgası kullanılarak, bir elektronik postanın iletildiğini garanti altına almayı, gönderen ve alan tarafların kim olduklarının bilinmesini, gönderilen iletinin ne olduğunun, içeriğinin başkalarınca değiştirilmediğinin ve gönderim zamanının kesin olarak tespit edilmesini sağlamaktadır.

İnter-KEP

-- TL

1 Yıl

  • Her hesap için
    2 işlem yetkilisi
  • 250MB saklama alanı
  • 25 Kontör
  • E-posta ile bilgilendirme
  • SMS ile parola gönderimi
İnter-KEP

-- TL

3 Yıl

  • Her hesap için
    2 işlem yetkilisi
  • 250MB saklama alanı
  • 50 Kontör
  • E-posta ile bilgilendirme
  • SMS ile parola gönderimi
İnter-KEP

-- TL

3 Yıl

  • 250 Kontör
  • 250 SMS ve 250 MB Saklama alanı
  • UETS/INTERKEP Entegrasyonu
    (100 kontör düşer)
  • EYP Yazışma Protokolü (100 kontör düşer)
İnter-KEP

--TL

3 Yıl

  • 500 Kontör
  • 500 SMS ve 500 MB Saklama alanı
  • UETS/INTERKEP Entegrasyonu
    (100 kontör düşer)
  • EYP Yazışma Protokolü (100 kontör düşer)

KEP Başvuru Süreci Nasıl İşlemektedir?

* KEP hesabı almak isteyen gerçek veya tüzel kişiler internet ya da telefon aracılığıyla Vizyon Design'a başvuruda bulunmalıdır.
* Mevzuatta belirtilen şekilde başvuru sahibinin kimliğini tespit eder.
* Tüzel kişiler, işlem yetkilisi olarak belirledikleri kişilerin kimlik bilgilerini ve yetkili olduklarını gösteren bilgi ve belgeleri başvuru sırasında Vizyon Design'a bildirmek zorundadır.
* Gerekli kontrollerden geçen KEP hesabı başvurusunu kabul eder ve KEP hesabını oluşturur. Kep hesabına ilişkin bilgileri başvuru sahibine güvenli bir şekilde teslim eder ve bu kapsamda KEP hesabı kullanıma açılır.

Kep Hangi Alanlarda Kullanılır?

KEP ile Tebligat, ekstre, talimat, ödeme emri, bildirim, ihtar, ihbar, mutabakat, sözleşme, poliçe satışı, yenileme ve iptalleri, Beyanname, bildirge, teklif, sipariş, sipariş onayı, başvuru, dilekçe, duyuru ve çağrıların yapılması iştirak taahhütnamesi, Resmi ve Özel Kurumlarla Noter kuvvetinde iletişim İK süreçleri, özgeçmiş gönderimi/alımı ve müşteri şikâyetlerinin bildirilmesi / alınması yapılabilir.

Diğer kullanım KEP kullanım alanları aşağıdaki gibidir.

Kamu yazışmaları
Noter üzerinden yapılan tüm tebliğ, ihtar ve ibralar
İadeli taahhütlü posta ile yapılan yazışmalar
Güvenlik ve gizlilik gerektiren tüm yazışmalar
Personele ücret pusulası, zaman çizelgesi, ihtar, ibra ve izin onay formu gibi İK dokümanlarının gönderimi
Sicil dosyası işlemleri
Denetim ve teftiş gibi tüm yazışmalar
Genel kurul toplantı davet ve kayıtları, önemli toplantı çağrıları, her türlü etkinlik daveti
Yasal geçerli elektronik mutabakat
Elektronik sözleşme
Elektronik senet
Elektronik sipariş ve sipariş onayı




Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulumu

Adreste Kimlik Kontrolü seçeneği başvuru sahibinin Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) başvurusu sonrasında herhangi bir yere gitmesine gerek kalmadan kimlik doğrulama ve kurulum işlemlerinin belirtilen gün ve adreste kolaylıkla gerçekleştirilebilmesini sağlayan opsiyonel bir hizmettir.

Başvuru sahibi online başvuru sırasında opsiyonel olan Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum hizmetini seçebilmektedir.

Bu hizmet ücretli ve Yozgat Merkez için 200TL+KDV Yozgat İlçeleri için 300TL+KDV Hizmet ücreti vardır.
Ankara ve Antalya için müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

Elektronik İmza / E-İmza

Esila E-İmza hizmeti E-Güven A.Ş. lisansıyla sağlanmaktadır.

Mobirise
Kayıtlı Elektronik Posta/KEP

KEP hizmetleri İnter-Kep lisansıyla sağlanmaktadır.

© Copyright 2022 Esila E-imza. Sitenin Tüm Hakları Saklıdır. Fiyatlarda Değişiklik Yapma Hakkını Saklı Tutar.
Esila E-imza Bir Vizyon Design Markasıdır.